Uspješni poduzetnici i stručnjaci podijelili su svoje poslovne tajne s mladima na LEAPin konferenciji u Splitu koja se održala u četvrtak, 11. travnja.
LEAPin konferencije dio su cjelogodišnjeg projekta LEAP društveno poduzetništvo 2024 koji se provodi pod podrškom Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade.
Osim educiranja, konferenciji je bio cilj potaknuti stvaranje mladih lidera koji će se aktivno uključiti u društvo i rješavati aktualne izazove unutar svojih zajednica. Program konferencije sastojao se od zanimljivih predavanja, panela i Q&A razgovora. Splitski sudionici su se educirali o raznim multidisciplinarnim temama poput društvenog poduzetništva, razvoja karijere, marketinga, biznisa, kulinarstva i sl.
Program predavanja i panela
Konferenciju je otvorio Zdeslav Markoč, koji je ujedno i voditelj projekata Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije (HUKI) te je predstavio sami LEAP projekt. Nakon njega, predavanje na zanimljivu temu: “Kreativnost u marketingu: Kako stvoriti pobjedničke brendove i kampanje?” održao je Kristijan Matijašević, vlasnik konzultantske agencije Abnormal.
U panelu o turizmu s naglaskom na održive teme, sudjelovala je Iva Kegalj, direktorica agencije Litto, tvrtke za posredovanje u iznajmljivanju privatnog smještaja i Ante Mandić koji je docent na Odjelu za turizam i ekonomiju na Fakultetu ekonomije, a osim toga, strastveni je zagovaratelj održivog turizma.
Panel o poduzetništvu okupio je najuspješnije poduzetnike iz Splita; Toni Nikolić, marketingaš i vlasnik uspješne agencije za digitalni marketing Vizual, Ivan Biliškov, vlasnik splitske softverske razvojne tvrtke Codeasy koja radi s klijentima diljem svijeta te Ante Dagelić, koji je suosnivač tvrtke GetByBus, sudjelovao je u pokretanju nekoliko tvrtki pretežito u IT industriji, a iza sebe ima 17 godina radnog iskustva.
Sva predavanja su bila izuzetno zanimljiva i inspirativna jer su okupila stručnjake iz različitih područja koji su podijelili svoja znanja, iskustva i mišljenja na teme koje su važne za poduzetništvo i inovacije.
Interaktivna radionica
Kristijana Matijašević koji pomaže tvrtkama i brendovima rasti na dugoročno održiv i profitabilan način, održao je zanimljivu marketinšku radionicu. Kristijan je nekada radio kao direktor marketinga velike internacionalne kompanije “Coca-Cola”, a iza sebe ima bogato iskustvo rada preko 20 godina s najpoznatijim svjetskim brendovima diljem Europe.
Na njegovoj radionici, sudionici su imali prilike naučiti kako stvoriti uspješnu komunikacijsku strategiju brenda.
LEAPin konferencija je definitivno ostvarila svoj cilj – potaknuti mlade ljude na razmišljanje o poduzetništvu i inovacijama te ih educirati o tome kako pokrenuti vlastiti projekt. Predavanja i paneli bili su iznimno zanimljivi i inspirativni, a radionice su pružile konkretne alate i vještine potrebne za razvoj vlastitog poslovanja.
LEAPin je ovom konferencijom učinio još jedan uspješan korak prema napretku lokalne zajednice kroz govore uglednih lokalnih govornika iz uspješnih tvrtki.
Sljedeći LEAPin stiže u Rijeku, a održat će se na lokaciji: Riječka razvojna agenciji Porin.