Provjereno sjajan, ali uvijek netipičan – festival koji redefinira granice kreativnosti i komunikacija otvara prijave za novo izdanje, a organizatori i ovom prilikom pripremaju nešto sasvim novo i uzbudljivo.

Neponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva i zavidna produkcija: novo izdanje popularnog festivala kreativnosti i komunikacija Dani komunikacija održat će se od 15. do 18. svibnja 2025. u Rovinju, a prijave su i službeno otvorene. Tri uzbudljiva svibanjska dana, posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama, bit će ispunjena predavanjima vizionara svjetske industrije, izuzetnih ljudi i kreativaca, dijaloga s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionicama, svečanim dodjelama strukovnih nagrada, partyjima, nizom drugih sadržaja – i iznenađenja na koja smo uz ovaj festival navikli.

Na glavnoj festivalskoj pozornici, na kojoj će se Sophiji the Robot, najpoznatijoj humanoidnoj AI, pridružiti Fernando Machado, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru te osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, kao i Karen Nelson-Field, svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, ovaj će tipično-netipični festival nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.

„Ponosni smo što se o Danima komunikacija govori u superlativima, pogotovo od onih koji su ga doživjeli iz prve ruke”, pojasnila je Dunja Ivana Ballon, direktorica ovoga festivala i njegova programa, kao i direktorica HURA-e i IAB-a Croatia, te dodala: „Zato vas nećemo puno uvjeravati, nego se vidimo na festivalu čiju je netipičnu energiju teško opisati, tamo naprosto sve postaje posebno…

I u 2025. ovaj festival priprema izvanredan postav vrhunskih svjetskih govornika i lidera koje u Hrvatsku dovodi sa svih strana i dijelova svijeta, no kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su Dani komunikacija danas sami po sebi sinonim za kvalitetu u industriji. Festival je nadaleko poznat upravo po tome što sa svojim sudionicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspješno ruši unaprijed postavljena očekivanja te otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz njega proizlaze.

Prošlog festivalskog izdanja, najposjećenijega dosad, prisjetite se na poveznici, a prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i smještaju u luksuznom Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija. Organizatori su za članove HUKI-ja osigurali kotizaciju po posebnoj cijeni, a više informacija pronađite na poveznici.