Iako HUKI veliku većinu vremena provodi organizirajući konferencije, sada je imao priliku sudjelovati na jednoj od njih. U online okruženju s više od 30 društvenih poduzetnika iz cijele Hrvatske, HUKI se prošlog četvrtka predstavio na Virtualnom susretu društvenih poduzetnika Hrvatske u organizaciji Udruge gradova.


Na susretu su, osim HUKI-ja, sudjelovali:

  • ACT Grupa
  • Croatia Open Land tours DMC
  • K-zona / Fierce Women d.o.o.
  • Pan, udruga za zaštitu okoliša i prirode
  • Poljoprivredna zadruga Najbolje lokalno
  • Toy2B d.o.o.
  • Udruga osoba s invaliditetom “Bolje sutra” grada Koprivnivnice
  • Udruga Prizma
  • Udruga Profesor Baltazar

Cilj susreta bio je prikazati rad društvenih poduzetnika iz različitih gospodarskih grana, ali i upoznati se s ostalim društvenim poduzetnicima koji su u predstavljanju svojih poduzeće približili tematiku te primjere dobre prakse takvog poslovnog modela.

Uvod u temu društvenog poduzetništva napravila je profesorica Gordana Ćorić sa Sveučilišta VERN’ koja je predstavila dobru praksu VERN-a na kojem se provodi kolegij posvećen društvenom poduzetništvu, a na panel diskusiji Kako je biti društveni poduzetnik u Hrvatskoj i kako gradovi mogu pomoći razvoju društvenog poduzetništva?“ uslijedila je zanimljiva rasprava koja je potakla brojna pitanja.

U nastavku susreta, HUKI je predstavio svoj rad, viziju i misiju udruge te projekte koje provodi i gospodarsku djelatnost razvijenu uz potporu EU u okviru ESF projekta “Fair Share model društvenog poduzetništva među mladima”.

Virtualni susret društvenih poduzetnika Hrvatske 2022.

 

Podsjetimo, Hrvatski ured za kreativnost i inovacije 5.10.2020. započeo je s provedbom projekta “Fair share model razvoja društvenog poduzetništva među mladima” ukupnog trajanja dvije godine. Projekt je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali” 2014. – 2020. Ukupna vrijednost projekta iznosi 627.613,76 kn.

Glavni cilj projekta je osposobiti 20 nezaposlenih članova udruge s praktičnim znanjima o društvenom poduzetništvu uz podupiranje poslovanja novih i postojećih društvenih poduzetnika te povećanje vidljivosti modela poslovanja društvenog poduzetništva.