Iako HUKI veliku većinu vremena provodi organizirajući konferencije, sada je imao priliku sudjelovati na jednoj od njih. U online okruženju s više od 30 društvenih poduzetnika iz cijele Hrvatske, HUKI se prošlog četvrtka predstavio na Virtualnom susretu društvenih poduzetnika Hrvatske u organizaciji Udruge gradova.
Na susretu su, osim HUKI-ja, sudjelovali:
- ACT Grupa
- Croatia Open Land tours DMC
- K-zona / Fierce Women d.o.o.
- Pan, udruga za zaštitu okoliša i prirode
- Poljoprivredna zadruga Najbolje lokalno
- Toy2B d.o.o.
- Udruga osoba s invaliditetom “Bolje sutra” grada Koprivnivnice
- Udruga Prizma
- Udruga Profesor Baltazar
Cilj susreta bio je prikazati rad društvenih poduzetnika iz različitih gospodarskih grana, ali i upoznati se s ostalim društvenim poduzetnicima koji su u predstavljanju svojih poduzeće približili tematiku te primjere dobre prakse takvog poslovnog modela.
Uvod u temu društvenog poduzetništva napravila je profesorica Gordana Ćorić sa Sveučilišta VERN’ koja je predstavila dobru praksu VERN-a na kojem se provodi kolegij posvećen društvenom poduzetništvu, a na panel diskusiji “Kako je biti društveni poduzetnik u Hrvatskoj i kako gradovi mogu pomoći razvoju društvenog poduzetništva?“ uslijedila je zanimljiva rasprava koja je potakla brojna pitanja.
U nastavku susreta, HUKI je predstavio svoj rad, viziju i misiju udruge te projekte koje provodi i gospodarsku djelatnost razvijenu uz potporu EU u okviru ESF projekta “Fair Share model društvenog poduzetništva među mladima”.
Podsjetimo, Hrvatski ured za kreativnost i inovacije 5.10.2020. započeo je s provedbom projekta “Fair share model razvoja društvenog poduzetništva među mladima” ukupnog trajanja dvije godine. Projekt je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali” 2014. – 2020. Ukupna vrijednost projekta iznosi 627.613,76 kn.
Glavni cilj projekta je osposobiti 20 nezaposlenih članova udruge s praktičnim znanjima o društvenom poduzetništvu uz podupiranje poslovanja novih i postojećih društvenih poduzetnika te povećanje vidljivosti modela poslovanja društvenog poduzetništva.