Uspješni poduzetnici i stručnjaci podijelili su svoje poslovne tajne s mladima na LEAPin konferenciji u Splitu koja se održala u petak, 31. ožujka.
LEAPin je multidisciplinarna konferencija usmjerena na teme vezane uz razvoj karijere, poduzetništvo, digitalne tehnologije i razvoj vještina.
Osim educiranja, konferenciji je bio cilj potaknuti stvaranje mladih lidera koji će se aktivno uključiti u društvo i rješavati aktualne izazove unutar svojih zajednica. Ovaj jednodnevni program sastojao se od predavanja, panela i interaktivnih radionica, čiji su glavni govornici bile velike splitske face iz svijeta poslovanja i inovacija. Radionice su provedene u suradnji sa Središnjim državnim uredom za demografiju i mlade.
Program predavanja i panela
Konferenciju je otvorio Andrej Hanzir, koji je ujedno i voditelj inovacija i projekata Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije (HUKI) te je predstavio sami LEAP projekt. Nakon njega, predavanje na zanimljivu temu: “Do You have to have it all figured out?” održala je Lea Kalinić, voditeljica HR odjela u firmi MRS Group.
Na prvom panelu sudjelovali su: Ivan Mrvoš, izvršni direktor Includea, mlada znanstvenica Ena Melvan, ujedno i osnivačica MetaBellya, Antonio Perić-Mažar, direktor IT firme Locastic i Mario Frančešević, osnivač digitalne agencije SeekandHit te su raspravljali o tome zašto bi ili ne bi trebali ući u svijet poduzetništva.
Drugi panel obuhvaćao je goruću temu u svijetu inovacija: “Umjetna inteligencija – prijetnja ili pomoć dizajnerima”, a o tome su pričali Margita Miličić, kreativna direktorica poznate IT firme SplitX i Nikolina Jerković, vlasnica kreativne agencije LLano. Zaključno predavanje održala je uspješna znanstvenica Ivana Carev na temu – “Biti znanstvenica liderica”.
Sva predavanja su bila izuzetno zanimljiva i inspirativna jer su okupila stručnjake iz različitih područja koji su podijelili svoja znanja, iskustva i mišljenja na teme koje su važne za poduzetništvo i inovacije.
Interaktivne radionice
Radionice su prije svega bile usmjerene na promicanje poduzetničkih vještina kod mladih i učenju kako od ideje napraviti održivi projekt.
Radionicu “Impact Modeling” održao je Marin Urlić, projekt menadžer u CEDRA Splitu, a bila je usmjerena na društveno poduzetništvo u kojima je prikazao i neke dobre primjere iz prakse. Zajedno sa sudionicima odredio je jedan lokalni problem kojem su skupa pronalazili rješenje.
Marin je kao glavni zaključak radionice istaknuo: “Slijedeći korake o kojima smo razgovarali na ovoj radionici, društveni poduzetnici mogu stvoriti učinkovit model utjecaja i koristiti ga za poticanje pozitivnih promjena.”
Na drugoj radionici o poslovnom planiranju za startupe, sadržaju poslovnog plana i digitalnim alatima, pričao je Zvonimir Jukić, vlasnik UniCompoSTa. Sudionici su imali priliku primijeniti teoriju s radionice “Business planning” na primjerima u praksi pa su tako izrađivali poslovne planove.
Zadnju radionicu na temu “Idea Generation” održao je Michael Freer, osnivač firme Ensoco. Sa sudionicima je prošao kreativne procese generiranja, razvoja i komuniciranja novih ideja kroz životne primjere što su kasnije sudionici povezivali s poduzetništvom.
LEAPin konferencija je definitivno ostvarila svoj cilj – potaknuti mlade ljude na razmišljanje o poduzetništvu i inovacijama te ih educirati o tome kako pokrenuti vlastiti projekt. Predavanja i paneli bili su iznimno zanimljivi i inspirativni, a radionice su pružile konkretne alate i vještine potrebne za razvoj vlastitog poslovanja.
LEAPin je ovom konferencijom učinio još jedan uspješan korak prema napretku lokalne zajednice kroz govore uglednih lokalnih govornika iz uspješnih tvrtki.
Next up, LEAPin nastavljamo u Rijeci, na Filozofskom fakultetu 14. travnja. Registriraj se na vrijeme!